iskreno mi je uzasno glupo da 19 ide sentandrejskim a ne temerinskim putem. Santandrejski nema bukvalno nista a temerinski najlon,hemisku i medicinsku skolu? teska glupost
Nesto mi govori da je gospodin Nikola zaposlen preko stranke na rukovodeci polozaj u GSP i zestoko brani mozda i svoj licni projekat "prevoz u provod i nazad u sitne sate".
Sto se tice plate doktora, profesora tu ste u pravu. Plate su sramotno male. Samo ste zaboravili na cinjenicu da doktori u privatnoj praksi zarade jos dve plate koje dobiju iz budzeta. Profesor nastampa skriptu ( ne knjigu) i proda to studentima pod obavezno po 1000 dinara , i on je sebe namirio. Svake godine puta broj studenata i tako redom.Ako ste bili na zapadu onda ste se uverili da je bukvalno sva roba od tehnike,odece ,hemije ako ne jeftinija onda bar iste cene, ali daleko boljeg kvaliteta. Stanovanje i usluge su skuplje nego kod nas. Da skratim ,citajuci Vas poslednji komentar stekao sam utisak da ce uskoro radnici napustati zemlje EU i dolaziti kod nas da zive i rade. Srdacno Vas pozdravljam i zelim da nam dodju neki bolji dani .
pa sve u vemu nije lose da ima nocnih voznji, naravno da ce biti pijanih i usuvanij ali ima ih i ujutru po busevima, e sad dal zbog 15% takvih ostaviti na ulici vecinu netreba ni komentarisati , uostalom to je nekoliko polazaka i mugu panduri il komunalci koji kug da se provozaju, a vozacu koji kuka zbog besp;atnih karata... pa grad placa te karte i one su vam najsigurniji prihod, dakle lazes, najurite polovinu iz one zgrade i imacete vece plate a mi bolji prevoz
Ako je logično da profesori u srednjim školama imaju 325 evra, vi vozači 400 evra, a lekari 450 evra – onda se slažem da razmišljam „napredno“. Dakle, imate samo 50 evra manje (tj. oko 10% manje) od nekoga ko je morao da se školuje šest godina više i da još nekoliko godina volontira (čitajte: ne prima platu). Baš bih voleo da mi neko pokaže kako je teže postati vozač D kategroije nego steći diplomu matematičara, fizičara, lekara, inženjera građevinarstva, mašinstva itd. Na privatne fakultete i razne menadžmente na državnim fakultetima nisam ni mislio.
A u inostranstvu nema Sinana koji trešti iz vozačke kabine, nema prijatelja i kolega od kojih se ne može ući na prednja vrata, nema psovanja drugih učesnika u saobraćaju, nema vikanja na putnike – samo profesionalnost u izvršavanju svog posla. A što se tiče plate, nije bitno samo koliko, već šta se može kupiti za tu platu. Vaše kolege u Hrvatskoj imaju tri puta veću platu, ali ne mogu kupiti mnogo više od vas jer su njihovi veći životni troškovi.
Mislim da je suludo nastavljati ovu raspravu. Ako ne želite da vozite noću, niko Vas ne tera. Sigurno ima drugih vozača koji će želeti da zarade više. A pijanih i drogiranih ima i preko dana pa ne treba ljudima nešto uskraćivati zbog nekoliko idiota. Makar omladina više neće sedati pijana za volan. Mada se meni čini da imate nekog prijatelja taksistu ili ste sami taksista (a lažno se predstavljate kao vozač) pa Vam je žao što će Vam opasti promet.
Opet Novo Naselje nema kvalitetnu liniju za Telep i Limane. Okretnica je na kraju grada i ako želite do Limana, morate ići preko Detelinare ili presedati na neku drugu liniju. Čekanje je poduže u svakom sličaju. Čak je i Grbavica dobila svoju besmislenu liniju. Predlažem da jedna linija ide sa Naselja nvim bulevarom Evrope itd
Gospodin Nikola veoma "napredno" razmislja kada tvrdi da je plata vozaca sa toplim obrokom , regresom i min.radom za (30 godina rada) 400 eura velika plata. Tu konstataciju razumem samo ako gosp.Nikola nije izasao iz Srbije i nema predstavu da vozac u rep.Hrvatskoj ima oko 1200 eura mesecna primanja, u Sloveniji oko 1600 eura da ne idem dalje na zapad jer od cifara koliko su placeni vozaci u Austriji , Nemackoj ,Norveskoj boli glava.
Sto se tice diploma i fakulteta, besmisleno je bilo sta reci znajuci ko i kako te iste fakultete zavrsava. Teze je postati vozac "D" kategorije i vise vremena treba nego postati "MASTER" na pojedinim privatnim fakultetima. Vrlo brzo ce u Srbiji biti vise cenjena diploma varioca,bravara,vozaca i sl.zanimanja od dipl. menagera, politikologa , itd.
@Jos Jedan Vozac
Iznutra ih peru, ali samo podove svakodnevno. Međutim, sedišta, stakla i spoljašnjost možda jednom u dva–tri meseca. Gledam kako danima voze blatnjavi autobusi (blatnjavi spolja). Nisu ni vozači mnogo bolji od putnika – lično sam gledao kako vozač „petice“ na okretnici na Temerinskom putu baca kesu kroz vrata autobusa. Naravno, nisu svi vozači takvi, ali nisu ni svi putnici takvi.
Možda su putnici krivi što se ogulila farba na šipkama u zglobnim Ikarbusima i što tako stoji godinama? Možda su putnici krivi što se probušila „harmonika“ na zglobnim autobusima? Možda su putnici krivi što u Ikarbusima iz 2005. smrdi nešto iz motora?
Najmanji problem su besplatne karte (koje zapravo nisu besplatne, već koštaju 2025 din. godišnje), mnogo veći problem je što zarade zaposlenih u JGSP-u čine skoro 50% cene karte. Apsurdno je da cena karte košta koliko i bezin koji bi neko sipao u automobil, a nekada je autobuska karta i skuplja od prevoza automobilom na istoj relaciji. Da ne pričam da su prigradski busevi mnogo skuplji od vozova. Novi Sad – Sr. Karlovci vozom 64 din., busom 135 din., Novi Sad – Kisač vozom 64 din., busom 165 din. Pritom, vozovima se stiže skoro duplo brže nego autobusima.
Vi vozači treba da budete presrećni sa svojim platama. Imate veće plate od mnogih ljudi koji su završili veoma teške fakultete i rade za bedne plate (a pritom im se noćni i prekovremeni rad ne plaća dodatno).
Ne znam da li Ti je poznato da autobusi iz voznog parka izadju oprani kako spolja tako i iznutra.
E, sad problem je sto vec posle prve voznje u autobusu ostane poneka papirna maramica kojom je gospodin putnik obrisao nos,nekoliko kesa u kojoj su bile kifle ili burek sa sirom i sl.Sto znaci sami putnici sebi stvaraju ambijent u kome ce provesti narednih nekoliko minuta.
Sto se tice novih autobusa to bi mozda i moglo ako bi svi placali realnu cenu prevoza i kada u gradu od 400.000 stanovnika ne bi bilo 32.000 besplatnih karata po raznim osnovima. Na to dodajte broj policijskih sluzbenika koji imaju besplatan prevoz i rezultata ce biti da se 10 % gradjana prevozi za DŽ.
U pravu ste za ono partijsko zaposljavanje !
@Vozač Autobusa
Nikada mi nije bila jasna logika – hajde da zbog nekoliko problematičnih ljudi ukinemo nešto što svima ostalima koristi. To je samo nesposobnost za rešavanje problema. Postoji policija pa neka zavedu red u autobusima. A kartu ne plaćaju jer je tolika gužva da nije moguće iskontrolisati karte svima, što opet znači da JGSP ne obezbeđuje dovoljan kapacitet za prevoz tako da putnici nisu krivi. Jednostavno, ako usluga ne valja, zašto bih je platio. Dovoljno je ono što dobijate iz budžeta grada.
@Jos Jedan Vozac
Ima i onih koji se uveče vraćaju kući (ako rade u kafićima, restoranima itd.), a i onih koji imaju potrebu da pre prvog jutarnjeg buse budu na poslu (npr. pekari). S druge strane, svaka zabrana donosi još veće probleme. Noćni busevi mogu samo da poboljšaju bezbednost u gradu jer omladina više neće praviti nered do prvog jutarenjeg busa. A kartu će svi plaćati kada busevi budu išli češće, kada prestanete da nas trpate kao stoku u buseve, kada prestanete da nas prevozite krntijama iz 1981, kada autobusi prestanu da prokišnavaju, kada vozači počnu da voze normalno (čast izuzecima), kada otpustite partijski zaposlene (javna je tajna kako se dolazi do bilo kog radnog mesta u JGSP-u) itd. S obzirom na sadašnji kvalitet usluge, i ovakva naplativost je suviše visoka.
Gsp ima visak vozaca, pa da ih uposli otvara nocne polaske, da preveze svoje vredne gradjane koji nocu u 2 sata po ponoci zure na posao, da daju svoj doprinos drustvu.
Belosvetski strucnjaci pa ovoj Srbiji treba uvesti policijski cas , koliki je kriminal, a ne jos prevoziti za DŽ narkomane , pijanice, kriminalce, osim 2 % izuzetaka.Karta se ne placa ni danju a ne nocu u sitne sate.Necu vise , odnosno bih ja al ne smem.
Ne mogu da verujem da se ljudi sa sajlova,adica itd. javljaju, pa logicno da ce povezivati naseljenije delove grada nego zabiti, pa novo naselje ima stanovnika kao cetvrtina novog sada
Noćnu sedmicu vikendom, kao i neke prigradske, za Kisač recimo, treba ukinuti, jer se vozi samo pijana i drogirana stoka koja em ne plaća kartu em uništava buseve.
Kad imaju da naliju glavurdu nek se voze taxijem. Kraj priče.
Nemam 7. jer sedmica ide bul Oslobodjenja glupo je ici od naselja do Z stanice pa na liman i obici ceo grad, 8. ide okolo skoro kao 7. i njoj treba min 45 minuta.
Slazem se da ti je tesko, treba uvesti polaske na svakih 10 minuta maksimalno.
Znači 18 je u stvari mešavina 4 i 7, a 19 je spoj 1 i 3... I opet se sve tera kroz centar, umesto da se iskoriste novi bulevari pa da se naprave neke poprečne veze, na primer Adice sa Klisom, Sajlovo sa Limanom...
Svaka cast. Samo da zazivi. Super je ovo za broj 19...Em ljudi nece morati da presedaju u Centru da bi isli za Petrovaradin, em ce i linija broj 1 da se rastereti, posebno ujutru...
Nadam se da ce biti polazaka na maksimalno pola sata..
A imam primedbu na red voznje 9ke.
Prvo, trebala bi da ide na max na svakih 10 minuta, umesto na 15 odnosno 25 kada nije spic, iz razloga sto je to jedina linija koja koristi velikom broju studenata!
Pola sata voznje do fakulteta + 10 minuta do stanice+10 minuta do fakulteta to izadje 50 minuta, skoro sat vremena od naselja do zgrade fakulteta sto je za mene kao studenta ogroman trosak!
Povecajte broj polazaka devetke!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dve nove noćne linije, 18a/b i 19
Novi Sad
•04.03.2016.
•13:01 > 13:40
Komentari 30
Gradjanin
Jos jedan vozac
Sto se tice plate doktora, profesora tu ste u pravu. Plate su sramotno male. Samo ste zaboravili na cinjenicu da doktori u privatnoj praksi zarade jos dve plate koje dobiju iz budzeta. Profesor nastampa skriptu ( ne knjigu) i proda to studentima pod obavezno po 1000 dinara , i on je sebe namirio. Svake godine puta broj studenata i tako redom.Ako ste bili na zapadu onda ste se uverili da je bukvalno sva roba od tehnike,odece ,hemije ako ne jeftinija onda bar iste cene, ali daleko boljeg kvaliteta. Stanovanje i usluge su skuplje nego kod nas. Da skratim ,citajuci Vas poslednji komentar stekao sam utisak da ce uskoro radnici napustati zemlje EU i dolaziti kod nas da zive i rade. Srdacno Vas pozdravljam i zelim da nam dodju neki bolji dani .
vredi razmisliti
Nikola
Ako je logično da profesori u srednjim školama imaju 325 evra, vi vozači 400 evra, a lekari 450 evra – onda se slažem da razmišljam „napredno“. Dakle, imate samo 50 evra manje (tj. oko 10% manje) od nekoga ko je morao da se školuje šest godina više i da još nekoliko godina volontira (čitajte: ne prima platu). Baš bih voleo da mi neko pokaže kako je teže postati vozač D kategroije nego steći diplomu matematičara, fizičara, lekara, inženjera građevinarstva, mašinstva itd. Na privatne fakultete i razne menadžmente na državnim fakultetima nisam ni mislio.
A u inostranstvu nema Sinana koji trešti iz vozačke kabine, nema prijatelja i kolega od kojih se ne može ući na prednja vrata, nema psovanja drugih učesnika u saobraćaju, nema vikanja na putnike – samo profesionalnost u izvršavanju svog posla. A što se tiče plate, nije bitno samo koliko, već šta se može kupiti za tu platu. Vaše kolege u Hrvatskoj imaju tri puta veću platu, ali ne mogu kupiti mnogo više od vas jer su njihovi veći životni troškovi.
Mislim da je suludo nastavljati ovu raspravu. Ako ne želite da vozite noću, niko Vas ne tera. Sigurno ima drugih vozača koji će želeti da zarade više. A pijanih i drogiranih ima i preko dana pa ne treba ljudima nešto uskraćivati zbog nekoliko idiota. Makar omladina više neće sedati pijana za volan. Mada se meni čini da imate nekog prijatelja taksistu ili ste sami taksista (a lažno se predstavljate kao vozač) pa Vam je žao što će Vam opasti promet.
Dušan
Jos jedan vozac
Sto se tice diploma i fakulteta, besmisleno je bilo sta reci znajuci ko i kako te iste fakultete zavrsava. Teze je postati vozac "D" kategorije i vise vremena treba nego postati "MASTER" na pojedinim privatnim fakultetima. Vrlo brzo ce u Srbiji biti vise cenjena diploma varioca,bravara,vozaca i sl.zanimanja od dipl. menagera, politikologa , itd.
Nikola
Iznutra ih peru, ali samo podove svakodnevno. Međutim, sedišta, stakla i spoljašnjost možda jednom u dva–tri meseca. Gledam kako danima voze blatnjavi autobusi (blatnjavi spolja). Nisu ni vozači mnogo bolji od putnika – lično sam gledao kako vozač „petice“ na okretnici na Temerinskom putu baca kesu kroz vrata autobusa. Naravno, nisu svi vozači takvi, ali nisu ni svi putnici takvi.
Možda su putnici krivi što se ogulila farba na šipkama u zglobnim Ikarbusima i što tako stoji godinama? Možda su putnici krivi što se probušila „harmonika“ na zglobnim autobusima? Možda su putnici krivi što u Ikarbusima iz 2005. smrdi nešto iz motora?
Najmanji problem su besplatne karte (koje zapravo nisu besplatne, već koštaju 2025 din. godišnje), mnogo veći problem je što zarade zaposlenih u JGSP-u čine skoro 50% cene karte. Apsurdno je da cena karte košta koliko i bezin koji bi neko sipao u automobil, a nekada je autobuska karta i skuplja od prevoza automobilom na istoj relaciji. Da ne pričam da su prigradski busevi mnogo skuplji od vozova. Novi Sad – Sr. Karlovci vozom 64 din., busom 135 din., Novi Sad – Kisač vozom 64 din., busom 165 din. Pritom, vozovima se stiže skoro duplo brže nego autobusima.
Vi vozači treba da budete presrećni sa svojim platama. Imate veće plate od mnogih ljudi koji su završili veoma teške fakultete i rade za bedne plate (a pritom im se noćni i prekovremeni rad ne plaća dodatno).
Jos jedan vozac
E, sad problem je sto vec posle prve voznje u autobusu ostane poneka papirna maramica kojom je gospodin putnik obrisao nos,nekoliko kesa u kojoj su bile kifle ili burek sa sirom i sl.Sto znaci sami putnici sebi stvaraju ambijent u kome ce provesti narednih nekoliko minuta.
Sto se tice novih autobusa to bi mozda i moglo ako bi svi placali realnu cenu prevoza i kada u gradu od 400.000 stanovnika ne bi bilo 32.000 besplatnih karata po raznim osnovima. Na to dodajte broj policijskih sluzbenika koji imaju besplatan prevoz i rezultata ce biti da se 10 % gradjana prevozi za DŽ.
U pravu ste za ono partijsko zaposljavanje !
Garruk
Novo Naselje nema cetvrtinu stanovnika Novog Sada. Nema ni desetinu.
Nikola
Nikada mi nije bila jasna logika – hajde da zbog nekoliko problematičnih ljudi ukinemo nešto što svima ostalima koristi. To je samo nesposobnost za rešavanje problema. Postoji policija pa neka zavedu red u autobusima. A kartu ne plaćaju jer je tolika gužva da nije moguće iskontrolisati karte svima, što opet znači da JGSP ne obezbeđuje dovoljan kapacitet za prevoz tako da putnici nisu krivi. Jednostavno, ako usluga ne valja, zašto bih je platio. Dovoljno je ono što dobijate iz budžeta grada.
@Jos Jedan Vozac
Ima i onih koji se uveče vraćaju kući (ako rade u kafićima, restoranima itd.), a i onih koji imaju potrebu da pre prvog jutarnjeg buse budu na poslu (npr. pekari). S druge strane, svaka zabrana donosi još veće probleme. Noćni busevi mogu samo da poboljšaju bezbednost u gradu jer omladina više neće praviti nered do prvog jutarenjeg busa. A kartu će svi plaćati kada busevi budu išli češće, kada prestanete da nas trpate kao stoku u buseve, kada prestanete da nas prevozite krntijama iz 1981, kada autobusi prestanu da prokišnavaju, kada vozači počnu da voze normalno (čast izuzecima), kada otpustite partijski zaposlene (javna je tajna kako se dolazi do bilo kog radnog mesta u JGSP-u) itd. S obzirom na sadašnji kvalitet usluge, i ovakva naplativost je suviše visoka.
Petrovaradin
driver
Jos jedan vozac
Belosvetski strucnjaci pa ovoj Srbiji treba uvesti policijski cas , koliki je kriminal, a ne jos prevoziti za DŽ narkomane , pijanice, kriminalce, osim 2 % izuzetaka.Karta se ne placa ni danju a ne nocu u sitne sate.Necu vise , odnosno bih ja al ne smem.
Klisanin
putnik
Pera
Jovica
I opet nema reči o Sajlovu. :/
2299i
vozač autobusa
Kad imaju da naliju glavurdu nek se voze taxijem. Kraj priče.
xxxxx
replika
Slazem se da ti je tesko, treba uvesti polaske na svakih 10 minuta maksimalno.
Bl
Lena
jova limanac
Viša škola
sa telepa
hahahahahh
Slana bara
Klisanin
hocu placenu uslugu
A imam primedbu na red voznje 9ke.
Prvo, trebala bi da ide na max na svakih 10 minuta, umesto na 15 odnosno 25 kada nije spic, iz razloga sto je to jedina linija koja koristi velikom broju studenata!
Pola sata voznje do fakulteta + 10 minuta do stanice+10 minuta do fakulteta to izadje 50 minuta, skoro sat vremena od naselja do zgrade fakulteta sto je za mene kao studenta ogroman trosak!
Povecajte broj polazaka devetke!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H